Besidhoum 0 Report post Posted May 21, 2021 Hej! Vi er en håndfuld IRL venner som er ved at stifte en guild på Firemaw Horde, hvor vi vil raide med en hyggelig atmosfære, uden stress. Lyder dette som noget for dig, så venligst add Executor#4619 på discord, eller join vores server her: https://discord.gg/CK2RA8kU Vi har indtil videre følgende raid comp:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZWfWLys6E1HPieYd-zqdRiCNOIQ7_WD1oOMXiDp1jcs/edit?usp=sharing Alle er velkomne, så vi targetter ikke nogle specifikke class / roller. Lidt om GM/RL: Jeg har spillet siden TBC, og kender spillet ind og ud. Jeg spiller også retail ved siden af, hvor jeg har raidet top 100 world (her var jeg GM og RL), og raider pt. top 200 world. Mig og mine venner i guilden ved lige præcist hvad det kræver at køre en guild, så det behøver du ikke være bange for, men dit input er altid velkomment. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Besidhoum 0 Report post Posted May 22, 2021 bump Quote Share this post Link to post Share on other sites
Besidhoum 0 Report post Posted May 24, 2021 bump hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Besidhoum 0 Report post Posted May 26, 2021 bump :slight_smile: hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Besidhoum 0 Report post Posted May 31, 2021 (edited) Vi er ved at være ret mange spillere 90 ingame members 19 confirmed trials / raiders. Vi mangler særligt healers, men alle class / roller er velkomne til raid holdet. Nyt disc link discord// AXMh7pkZVe Edited May 31, 2021 by Besidhoum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Besidhoum 0 Report post Posted June 3, 2021 150 stærke medlemmer, med 40 som har udvist interesse for raiding. Vi har mange members i 62+ Vi vil så vidt muligt køre 3-5 kara runs ugentligt. Vi mangler særligt PRIEST healers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Besidhoum 0 Report post Posted June 5, 2021 bump Vi har ret mange members i 67+ nu. Vi har første karazhan på søndag! Quote Share this post Link to post Share on other sites